Monday

TEST VIZIV: Vërtetë i Besoni Kujtesës Tuaj?

Tags

TEST VIZIV: Vërtetë i Besoni Kujtesës Tuaj?

Ju keni besim tek kujtesa juaj por ... A duhet vërtetë të keni kaq besim?

Do ju bëhen disa pyetje të cilat kanë të bëjnë me artin dhe të cilat ju i keni kaluar një ose disa herë para syve tuaja. Po a i keni parë me të vertetë ju ato? A keni fiksuar detajet e tyre?

Provoni veten duke bërë testin tonë të kujteses: 


Pesë shqisat me sa duket nuk funksionojnë në të njëjtën mënyrë si tek meshkujt dhe te femrat. Një pjesë e tyre janë të zhvilluara më shumë tek meshkujt dhe një pjesë tjetër më shumë tek femrat.

Memorja vizive është më e ndjeshme te femrat. 

Ato arrijnë që të kujtojnë më mirë fizionominë, detajet dhe objekte të ndryshme.

A keni menduar ndonjëherë për ushqimin e trurit?! Ja cilat janë 11 ushqimet që ndihmojnë në rritjen e fuqisë së tij.

 1. Thjerrëzat Thjerrëzat janë të pasuarara me vitaminë B, e cila ndihmon për të mbajtuar sa më të mprehtë mendjen tuaj. Gjithashtu përmban dhe vitaminën B6, e cila ju jep juve shumë fokus dhe energji gjithashtu dhe zinku që është ndihmë për përfocimin e kujtesës.

2. Mente Menteja është një burim i mirë i vitaminës A, e cila ndihmon në të mësuarin, të rriturit dhe në shtimin e kapacitetit të trurit. Gjithashtu përmban dhe vitaminën C, e cila ndihmon në mbrojten e kujtesës. Sakaq aroma e mentes ndihmonë për të rritur vigjilencën.

3. Fara kungulli E ushqejnë trurin tonë me shumë minerale si kalium, magnez, kalcium, përmes së cilës ruhet kujtesa jonë.

4. Lulelakër Përmban vitaminë K, e cila ndihmon në kujtesën tonë vizive.

5. Sardelet Truri jonë e ka të nevojshëm këtë peshk të vogël, sado që ai nuk është shumë i preferuar nga ne. Sardelet janë të pajisuara me vitaminë B12, e cila ndihmon në shmangjen e depresionit. Ajo gjithashtu është e pajisur me Omega3, që ndihmon në rritjen e energjisë mendore.

6. Bajamet Bajamet ndihmojnë trupin në luftën kundra inflamacionit dhe ngadalësojnë rënien mendore që vjen me moshën.

7. Panxhari Është ushqimi kryesor për trurin. Ka përqindje të larta të nitratit qe ndihmon në qarkullimin e gjakut në tru.

8. Arrat amerikane Janë burim i madh i dy minerale si zink dhe magnez. Zinku ndihmon në uljen e depresionit, ndërsa magnezi ndihmon për të përmirësuar problemet me gjumin.

9. Kanella Përmban proteina të cilat ndihmojnë në gjenerimin e neuroneve të reja për të mbajtur të shëndetshme ato të vjetrat.

10. Çokollata e zezë Në testimet e bëra, çokollata e zezë ka marrë pikët më të larta në testet njohëse. Është një ndihmues në sistemin kardiovaskular dhe një zemër e shëndetshme mban trurin tuaj të mprehtë.

11. Xhinxher Shumë femra mund të pësojnë një dobësim të kujtesës kur janë afër moshës së mesme, por xhinxheri në bazë të studimeve të shumta ka treguar që e mbron atë dhe ndihmon në përqëndrim.